News
Wysyłka decyzji podatkowych
11.02.2016
Szanowni Podatnicy pracownicy wymiaru podatków i opłat w Urzędzie Miejski w Drohiczynie rozpoczęli wysyłkę decyzji podatkowych na 2016 rok.
Jednocześnie informujemy, że w przypadku gdy kwota nie przekracza 100 zł, podatek jest płatny jednorazowo w terminie płatności pierwszej raty zgodnie z art. 6 ust. 11 a ustawy o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 849 ze zm.), art. 6a ust. 10a ustawy o podatku rolnym (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 1381 ze zm.) oraz art. 6 ust. 7a ustawy o podatku leśnym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 465 ze zm.)
Podatników w sytuacji nie otrzymania decyzji podatkowej do dnia 15 marca 2016 roku informujemy, że zgodnie z art. 150 Ordynacji Podatkowej, przesyłkę pocztową dwukrotnie awizowaną uważa się za skutecznie dostarczoną a tym samym skutkuje to powstaniem zobowiązania podatkowego.
Przypominamy o konieczności poinformowania Urzędu Miejskiego w Drohiczynie o zmianie adresu zameldowania lub zamieszkania celem skutecznego doręczenia decyzji.